مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکریم ارباب رجوع
تعداد صفحات: ۵۱
فرمت: Word
دارای پیشینه تحقیق داخلی و خارجی جدید
رفرنسدهی و منبع نویسی استاندارد APA
بخشی از متن:
۱-۲ تکریم :
تکریم به معنای ارجمند شمردن، گرامی داشتن و بزرگوار و عزیز شمردن است. طرح تکریم اگرچه با بیان موضوع و به کارگیری ادبیات جدید سعی در تزریق مفهوم نو در نظام اجرایی و اداری داشته است و بر مبنای مشتری مداری تنظیم شده، اصولاً دارای ماهیتی دستوری و تکلیفی است که مطابق آن دستگاههای اجرایی دولتی ملزم به رعایت آن می گرداند.
۲-۲ اهداف تکریم:
۱- شفاف[۱] و مستند سازی[۲]، و اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحو خدمت رسانی از طریق بروشور، کتاب راهنما- تابلو اعلانات
۲- بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
۳- تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
۴- نظرخواهی از مراجعان به اداره ها، درباره کیفیت خدمت دهی، و چگونگی برخورد کارکنان
- ایجاد سازو کارهای لازم، به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان میشوند و برخورد با کارکنان خطاکار
- نظرسنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاههای دولتی
۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری):
مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول یا خدمتی را دریافت میکند. از دیدگاه سنتی مشتری کسی است که فرآورده های شرکت را خریداری کند در دنیای کسب و کار امروزی مشتری را چنین تعریف می کنند (رضایی نژاد-۱۳۷۸) مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزشهایی که می آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد.
[۱] clarity
[۲] Documentation
پیشینه تحقیق:
پیشینه داخلی :
پرورش و همکاران (۱۴۰۱) تحقیقی با موضوع ارائه الگوی تکریم ارباب رجوع در دادگستری اصفهان به شیوه داده بنیاد، انجام دادند. هدف تحقیق، ارایه الگوی تکریم ارباب رجوع در دادگستری اصفهان خواهد بود. به منظور دستیابی به این هدف، از روش شناسی کیفی مبتنی بر روش نظریه برخاسته از داده ها شامل سه مرحله کدگذاری باز، محوری و گزینشی و با بهره گیری از رویکرد سیستماتیک استراوس و کوربین استفاده شده است….
خان بلوکی صدف و همکاران (۱۴۰۰) تحقیقی با عنوان ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانکی و شناسایی عوامل موثر بر تکریم ارباب رجوع، انجام دادند. هدف پژوهش، ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانکی، تعیین عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات و شناسایی عوامل موثر در جلب و ترجیح مراجعان بانک دی است….
پیشینه خارجی :
لی و همکاران (۲۰۱۹) تحقیقی با موضوع تکریم ارباب رجوع در تمرین مددکاری اجتماعی بالینی: مذاکره با بی عدالتی معرفتی، انجام دادند. یافتهها دو الگوی تعاملی گفتمانی اصلی را در برخوردهای روزمره مددکاری اجتماعی بالینی نشان میدهند…
روی و همکاران (۲۰۱۸) تحقیقی با موضوع رفتارهای تکریم ارباب رجوع: نقش راحتی، انصاف و کیفیت خدمات، انجام دادند. هدف این مطالعه بررسی تأثیر متفاوت کیفیت خدمات، عادلانه بودن خدمات و راحتی خدمات بر رفتارهای تعامل با مشتری است…
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
ثبت دیدگاه
قیمت : |
40000 تومان |
تعداد فروش : | 0 فروش |
حجم فایل : |
61 کیلوبایت |
فرمت : |
docx (word) |
تاریخ انتشار : | 16 اسفند 1402 |
آخرین بروز رسانی : | ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ |
فایل راهنما : | پس از دانلود و قبل از استفاده از حالت فشرده خارج نمایید (با برنامه winrar). |
ارسال توسط: |
marmeiloo |
امتیاز : |
|
0 فروش