پروژه درس روش تحقیق کمی و کیفی
تعداد صفحات : ۱۲
فرمت : word (قابل ویرایش)
محتوای فایل :
- ۱۰ عنوان مقاله فارسی رشته روانشناسی و علوم تربیتی
- ۱۰ چکیده از ۱۰ مقاله فارسی با موضوعات رشته روانشناسی و علوم تربیتی
- تجزیه و تحلیل ۱۰ چکیده
نکته : هدف از این پروژه این است که دانشجو توانایی لازم جهت نوشتن یک مقاله خوب را بدست آورد و بتواند عناصر تشکیل دهنده یک مقاله را به خوبی یاد گرفته و متغیرهای مستقل را از متغیرهای وابسته تشخیص دهد.
پروژه شامل ۱۰ مقاله است که چکیده آن ها تفکیک شده و عناصر سازنده آن شامل متغیر مستقل – متغیر وابسته – جامعه آماری – روش پژوهش – نمونه آماری (حجم نمونه) مشخص گردیده است.
بخشی از متن فایل :
– نقش حمایت های اجتماعی در کاهش اضطراب و افسردگی سالمندان
متغیر مستقل : حمایت های اجتماعی
متغیر وابسته : اضطراب و افسردگی سالمندان
جامعه آماری : سالمندان منطقه ۲ تهران
نمونه آماری : نمونه ۱۰۰ نفری از سالمندان منطقه ۲ تهران
روش پژوهش : توصیفی از نوع همبستگی
چکیده:
هدف: این مطالعه به منظور بررسی نقش انواع حمایت های اجتماعی در کاهش اضطراب و افسردگی سالمندان انجام گرفته است.
روش ها: تحقیق حاضر از نوع مطالعات علی مقایسه ای است که اطلاعات آن با استفاده از پرسشنامه های حمایت اجتماعی نوربک و مقیاس اضطراب و افسردگی در یک نمونه ۱۰۰ نفری از سالمندان منطقه ۲ تهران جمع آوری شد. برای تحلیل داده ها از …
یافته ها : یافته های این مطالعه حاکی از آن است که میزان اضطراب و افسردگی در سالمندان به ترتیب ۴۴و۴۰ بود. با استفاده از آزمون همبستگی نشان داده شد که …
نتیجه گیری: نتایج این مطالعه بر نقش مهم عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت به ویژه حمایت های اجتماعی در اختلالات روانی در سالمندان تأکید دارد…
کلید واژه ها: افسردگی، اضطراب، سالمندان، حمایت اجتماعی.
– تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی
متغیر مستقل : خودگویی
متغیر وابسته : خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی
جامعه آماری : دانش آموزان پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ مهاباد
نمونه آماری : ۴۵ نفر از جامعه آماری
روش پژوهش : توصیفی از نوع همبستگی
چکیده:
هدف: خودگویی نقش مهمی را در رابطه ی بین حوادث و هیجانات بازی میکند. …
روش ها: جامعه ی آماری شامل کلیه دانش آموزان پیش دانشگاهی است که در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ در شهر مهاباد مشغول به تحصیل می باشند. به کمک روش نمونه گیری داوطلبانه، ۴۵ نفر داوطلب شرکت در پژوهش شدند و از طریق جایگزینی تصادفی، ۲۲ نفر به عنوان گروه آزمایش و ۲۳ نفر به عنوان گروه کنترل تعیین شدند. …
یافته ها : داده ها به کمک کوواریانس چند متغیره و آزمون تعقیبی بن فرونی تحلیل شد. نتایج نشان داد که خودگویی بر افزایش خودکارآمدی (۰.۰۱)، انگیزش بیرونی (۰.۰۵) و انگیزش درونی (۰.۰۱) دانش آموزان به طور معناداری مؤثر بوده است.
نتیجه گیری: با توجه به یافته ها می توان گفت برای افزایش خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی، می توان از خودگویی مثبت استفاده کرد.
کلیدواژه ها: خودگویی، خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، انگیزش درونی، انگیزش بیرونی.
مطالب مرتبط :
پروژه درس روش تحقیق کمی و کیفی ۱۰ مقاله و ۱۰ چکیده شماره ۱ (هوش معنوی و هوش هیجانی)
پروژه درس روش تحقیق کمی و کیفی ۱۰ چکیده از ۱۰ مقاله شماره ۳ (موضوع مقالات خودکارآمدی)
پروژه درس روش تحقیق کمی و کیفی ۱۰ مقاله و ۱۰ چکیده شماره ۴ (موضوع سازگاری اجتماعی)
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
ثبت دیدگاه

قیمت : |
60000 تومان |
تعداد فروش : | 5 فروش |
حجم فایل : |
35 کیلوبایت |
فرمت : |
word |
تاریخ انتشار : | 19 خرداد 1401 |
آخرین بروز رسانی : | ۹ تیر ۱۴۰۱ |
فایل راهنما : | |
ارسال توسط: |
marmeiloo |
امتیاز : |
|
-
مبانی نظری و پیشینه حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR)
1 فروش
-
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی جدید
0 فروش
-
کاملترین منبع درس تولید و نیروگاه دو جزوه pdf
0 فروش
-
دانلود پروژه کنترل دور موتور dc با میکروکنترلر AVR
0 فروش
-
پکیج طلایی تعمیر لامپ های کم مصرف همراه با نقشه داخلی لامپ ها
2 فروش
0 فروش